Regulamin Dekokreatora internetowego
- 1
Postanowienia wstępne
- Dekokreator internetowy Rem experience dostępny pod adresem internetowym https://www.rem-xp.pl/, prowadzony jest przez Beatę Sochańską. Beata Sochańska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Rem experience Beata Sochańska wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6941585289 , REGON 021857253
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z Dekokreatora i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
- 2
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca usługi – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Rem experience Beata Sochańska, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6941585289, REGON 021857253.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Dekokreatora.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Dekokeratora.
- Dekokreator – internetowy kreator dekoracji ściennych prowadzony przez Spzedawcę usługi pod adresem internetowym: https://www.rem-xp.pl/
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Dekokreatora internetowego), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Dekokreatora.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza Dekokreatora i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży usługi.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Dekokreatorze umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybranie i dostosowanie wzoru oraz zatwierdzenie zamówienia oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży usługi.
- Usłua – usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży usługi zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Dekokreatora internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
- 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy:
Rem experience Beata Sochańska, ul.Tęczowa 6, 59 – 500 Złotoryja
- Adres e-mail Sprzedawcy usługi: remexperience2014@gmail.com
- Numer telefonu Sprzedawcy usługi: 695 867 245
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy usługi:
PKO BP SA 58 1020 3017 0000 2202 0264 7923
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu …………………………….,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,,
- zainstalowany program FlashPlayer.
- 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Dekokreatora spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Dekokreatora internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie przeglądanie wzorów nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na usługę możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny są podane w polskich złotych i są cenami końcowymi – firma Rem experience Beata Sochańska nie jest podatnikiem VAT.
- 6
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Skorzystać z Dekokreatora w następujących krokach:
- a) wypełnić formularz/kwestionariusz osobowy
- b) wybrać i dostosować wzór
- c) zatwierdzić zamówienie
- Po zatwierdzeniu zamówienia należy wpłacić zaliczkę w wysokości 30% kwoty końcowej oraz ustalić termin realizacji zamówienia z Rem experience Beata Sochańska pod adresem mailowym remexperience2014@gmail.com lub telefonem: 695 867 245
- Do każdego zamówienia spoza Wrocławia należy doliczyć koszt dojazdu do danego miasta w kwocie 50gr za kilometr w tą i z powrotem. Dla przykładu koszt dojazdu z Wrocławia do Łodzi wyniesie 217zł w obie strony.
- 8
Oferowane metody płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności za zaliczkę:
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy usługi.
- 9
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży usługi między Klientem a Sprzedawcą usługi następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Dekokreatorze internetowym.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku płatności przelewem przez Klienta, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Dostawa Produktu odbywa się na terenie Unii Europejskiej.
- Dostawa usługi do Klienta jest odpłatna. Koszty dostawy usługi (w tym opłaty za transport) są wskazywane Klientowi na stronach Dekokreatora internetowego lub na stronie www.rem-xp.pl
- 10
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- 11
Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży jest objęta usługa o charakterze rękodzieła.
- Usługa ta nie podlega reklamacji.
- W szczególnych przypadkach dopuszcza się jedną poprawkę usługi.
- 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- 13
Dane osobowe w Dekokreatorze
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Dekokreatora internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Dekokreatora internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży usługi.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży usługi skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- 14
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Dekokreator internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.